Продавець Інтернет-магазин Fantasticshop розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2829 відгуків
FantasticShop
+380 (93) 320-33-24
+380 (66) 048-04-32

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЯкі умови доставки до відділень Нової пошти? 1. Термін доставки: 1-3 дні. 2. Термін зберігання – 6 робочих днів. 3. Коли замовлення надійде до відділення, ви отримаєте SMS-сповіщення. 4. Вартість доставки від 50 грн і вище залежно від розміру товару. 5. Мінімальної суми замовлення не має Які умови доставки кур’єром Нової Пошти? 1. Термін доставки: 1-3 днів. 2. Коли замовлення надійде у ваш населений пункт, з вами зв’яжеться працівник Нової пошти для узгодження терміну доставки. 3. Максимальна сума оплати готівкою – 49 999грн. 4. Якщо вага вантажу понад 30 кг вивантаження з авто відбувається клієнтом самостійно. 5. Мінімальної суми замовлення не має 6. Вартість доставки від 85 грн і вище залежно від розміру товару.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата - це спосіб оплати замовлення (переказ з картки на картку або розрахунковий рахунок) на prom.ua, за якого гроші за товар резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. Для того щоб зробити пром оплату, ви маєте бути зареєстровані на порталі prom ua.
  • Оплата на карту(5375 4141 1042 7076 Корнієнко Олександр Вікторович) монобанкЯкщо ви обираєте оплату на карту, ми замовлення відправляємо тільки після приходу грошей нам на карту, тим самим ви економите на доставці від 25 до 30 грн.
  • ПісляплатаОплата післяплатою (при отриманні в пункті самовивозу Нової пошти, або кур'єру служби).

Гарантія:

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності заводських дефектів у товарі. Гарантія надається на строк від 2 тижнів до 36 місяців, залежно від сервісної політики виробника. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або інструкцією з його експлуатації).

ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника, незалежно від того, чи є це наложений платіж, чи передплата в повному обсязі! Покидаючи відділення транспортної компанії, ви погоджуєтеся з комплектацією отриманого відправлення, і не маєте претензій до магазину. Якщо у вас виникли питання під час отримання відправлення, зверніться до нас за номерами: +380 (93) 914-75-36, не залишаючи транспортну компанію та не пошкоджуючи цілісність упаковки, ярликів та плівки, - товарний вигляд повинен бути збережений.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner