Продавець Інтернет-магазин Fantasticshop розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3442 відгуків
FantasticShop
+380 (93) 320-33-24
+380 (66) 048-04-32

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЯкі умови доставки до відділень Нової пошти? 1. Термін доставки: 1-3 дні. 2. Термін зберігання – 6 робочих днів. 3. Коли замовлення надійде до відділення, ви отримаєте SMS-сповіщення. 4. Вартість доставки від 80 грн і вище залежно від розміру товару. 5. Мінімальної суми замовлення не має Які умови доставки кур’єром Нової Пошти? 1. Термін доставки: 1-3 днів. 2. Коли замовлення надійде у ваш населений пункт, з вами зв’яжеться працівник Нової пошти для узгодження терміну доставки. 3. Максимальна сума оплати готівкою – 49 999грн. 4. Якщо вага вантажу понад 30 кг вивантаження з авто відбувається клієнтом самостійно. 5. Мінімальної суми замовлення не має 6. Вартість доставки від 100 грн і вище залежно від розміру товару.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата - це спосіб оплати замовлення (переказ з картки на картку або розрахунковий рахунок) на prom.ua, за якого гроші за товар резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. Для того щоб зробити пром оплату, ви маєте бути зареєстровані на порталі prom ua.
  • ПісляплатаОплата післяплатою (при отриманні в пункті самовивозу Нової пошти, або кур'єру служби).
  • Оплата на картуЯкщо ви обираєте оплату на карту, ми замовлення відправляємо тільки після приходу грошей нам на карту, тим самим ви економите на доставці від 25 до 30 грн.

Гарантія:

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності заводських дефектів у товарі. Гарантія надається на строк від 2 тижнів до 36 місяців, залежно від сервісної політики виробника. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або інструкцією з його експлуатації).

ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника, незалежно від того, чи є це наложений платіж, чи передплата в повному обсязі! Покидаючи відділення транспортної компанії, ви погоджуєтеся з комплектацією отриманого відправлення, і не маєте претензій до магазину. Якщо у вас виникли питання під час отримання відправлення, зверніться до нас за номерами: +380 (93) 914-75-36, не залишаючи транспортну компанію та не пошкоджуючи цілісність упаковки, ярликів та плівки, - товарний вигляд повинен бути збережений.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner